|
عنوان استاندارد |
شماره |
سال |
| ۱ |
راهنمای بکارگیری کنترل فرآیند آماری (SPC) – قسمت اول: عناصر SPC |
۸۴۸۳-۱ |
|
| ۲ |
سیستم های مدیریت کیفیت – مبانی و واژگان |
۹۰۰۰ |
۲۰۰۵ |
| ۳ |
سیستم های مدیریت کیفیت – راهنمایی هایی برای بهبود عملکرد |
۹۰۰۴ |
۱۳۸۲ |
| ۴ |
مدیریت کیفیت – رضایت مشتری – راهنمایی هایی برای رسیدگی به شکایات در سازمان ها |
۱۰۰۲ |
|
| ۵ |
سیستم های مدیریت کیفیت – راهنمایی هایی برای مدیریت پیکر بندی |
۱۰۰۰۷ |
۲۰۰۳ |
| ۶ |
راهنمایی هایی برای ممیزی سیستمهای کیفیت – بخش اول: ممیزی |
۱۰۰۱۱-۱ |
۱۳۸۱ |
| ۷ |
راهنمایی هایی برای ممیزی سیستمهای کیفیت – بخش دوم: معیارهای احراز شرایط ممیزان سیستمهای کیفیت |
۱۰۰۱۱-۲ |
۱۳۸۱ |
| ۸ |
سیستم های مدیریت اندازه گیری – الزامات فرآیندهای اندازه گیری و تجهیزات اندازه گیری |
۱۰۰۱۲ |
|
| ۹ |
سيستمهاي مديـريت كيفيت راهنمايي هاي براي تهيه مستندات سيستم مديريت كيفيت |
۱۰۰۱۳ |
۱۳۸۴ |
| ۱۰ |
مدیریت کیفیت – راهنما هایی برای آموزش |
۱۰۰۱۵ |
۱۳۸۲ |
| ۱۱ |
راهنما هایی برای انتخاب مشاوران سیستم مدیریت کیفیت و استفاده ار خدمات آن ها |
۱۰۰۱۹ |
|
| ۱۲ |
اطلاعات و مستند سازی – مدیریت سوابق – قسمت اول: کلیات |
۱۰۰۴۷ |
|
| ۱۳ |
اطلاعات و مستند سازی – مدیریت سوابق – قسمت دوم: راهنمایی ها |
۱۰۰۴۷-۲ |
|
| ۱۴ |
مدیریت مستندات – قسمت اول: اصول و روش ها |
۱۰۲۶۲-۱ |
|
| ۵ |
فن آوری اطلاعات – فنون امنیتی الگوریتم های رمز نگاری – قسمت اول: کلیات |
۱۰۸۲۴-۱ |
|
| ۱۶ |
سیستم های مدیریت کیفیت – الزامات ویژه جهت بکارگیری استاندارد ایران – ایزو ۹۰۰۱ سال ۱۳۸۰ برای سازمان های تولیدی صنعت خودرو و قطعات یدکی مرتبط |
۱۶۹۴۹ |
۱۳۸۴ |
| ۱۷ |
معیارهای عمومی برای انواع مختلف سازمان های بازرسی کننده |
۱۷۰۲۰ |
|
| ۱۸ |
چک لیست ارزیابی سیستم دیریت کیفیت براساس نیازمندیهای استاندارد ISO/IEC 17025:99 |
۱۷۰۲۵:۹۹ |
|
| ۱۹ |
فن آوری اطلاعات – فنون امنیتی – سیستم های مدیریت امنیت اطلاعات – الزامات |
۲۷۰۰۱ |
|
| ۲۰ |
فن آوری اطلاعات – فنون امنیتی – آیین کار مدیریت اکنیت اطلاعات |
۲۷۰۰۲ |
|
| ۲۱ |
فن آوری اطلاعات – فنون امنیتی – الزامات نهادهای ممیزی کننده و گواهی کننده سیستم های مدیریت امنیت اطلاعات |
۲۷۰۰۶ |
|
| ۲۲ |
سیتم های مدیریت کیفیت – الزامات |
۹۰۰۱ |
۱۳۸۸ |
| ۳۲ |
سیستم های مدیریت کیفیت – راهنمایی هایی برای مدیریت کیفیت در پروژه ها |
۱۰۰۰۶ |
|
| ۲۴ |
Medical devices — Quality management systems — Requirements for regulatory purposes |
ISO 13485 |
۲۰۰۳ |
| ۲۵ |
استاندارد(تابلوها و علائم هشدار دهنده)ISO3864-3 |
ISO3864-3 |
۲۰۱۲ |
| ۲۶ |
Occupational health and safety management systems – Requirements |
OHSAS 18001 |
۲۰۰۷ |
| ۲۷ |
الزامات خاص شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو |
|
۱۳۸۵ |
| ۲۷ |
استاندارد تخصصی نحوه نصب تابلوها و علائم هشدار هنده -استانداردی بسیار کاربردی در حوزه ایمنی و بهداشت حرفه ای و HSE
MS |
|
|
| ۲۸ |
آموزش استاندارد ISO45001 |
ISO45001 |
۱۳۹۷ |
| ۲۹ |
آموزش استاندارد ISO14001 |
ISO14001 |
۱۳۹۷ |
| ۳۰ |
آموزش استاندارد ISO9001:2015 |
ISO9001 |
۱۳۹۷ |
| ۳۱ |
سیستم مدیریت حل شکایات مشتریان ISO10002:2018
|
ISO10002 |
۱۳۹۷ |
| ۳۲ |
سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان ISO10004:2018
|
ISO10004 |
۱۳۹۷ |
| ۳۳ |
استاندارد ارزش گذاری برند – الزامات ارزش گذاری مالی برند ISO10668:2010 |
ISO10668 |
۱۳۹۹ |
| ۳۴ |
استاندارد مدیریت پروژه ISO21500:2012 |
ISO21500 |
۱۳۹۹ |
| ۳۵ |
سیستم مدیریت کیفیت – الزامات خودرو IATF16949 |
IATF16949 |
۱۳۹۹ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|